جالب انگیزناک (مطالب و عکس های جالب)

مطالب و اخبار و عکس های جالب

جالب انگیزناک (مطالب و عکس های جالب)

مطالب و اخبار و عکس های جالب

خصوصیات دانشجویان دختر !!!!!!!!!!!!! ( ترم ۵)

ترم 5 – یکی از این موجودات خوش خط و خال (BF ) رو به دست میارن اما چون تازه کار هستن بامبول های زیادی سرشون پیاده می شه! اصلاً سر کلاسا نمی رن و از دانشگاه فقط با WC کار دارن! چون BF دارن دیگه احدی رو تحویل نمی گیرن و درست مثل ترم یک می شن ( چون این دفعه فکر می کنن فقط خودشونن که BF دارن و آسمون باز شده این پسره افتاده تو بغل اینا! =آخر بی جنبگی ) کوتاهترین مسیری رو که طی می کنن مسیر دانشگاه به کافی شاپ و بعدش خونه ست. از چهره مردونه گذشته فقط یه خاطره باقی مونده! (اینجاست که می گن مردونگی مرده!!!) به دلیل افزایش آرایشات روی صورتشون اضافه وزن میارن و برای جبران اون از مقدار شلوار و مانتو شون کم می کنن!!! یه میز اختصاصی برای خودشون و BF شون تو تریای دانشکده رزروه! تابلو می شن. کارکنان حراست دانشگاه اونا رو به اسم کوچیک می شناسن. سند کمیته انضباطی رو به نامشون می کنن!
در جواب سلام شما (بعد از 10 دقیقه!) می گن: اوا سلام ببخشید حواسم نبود (طرف داره عاشق می شه و حواسش یه جای دیگه ست....خاک بر سرت!)
نظرات 90 + ارسال نظر
فائقه سه‌شنبه 21 خرداد‌ماه سال 1387 ساعت 01:45 ب.ظ http://www.faegheh.blogsky.com

سلام عزیزم
دست گلت درد نکنه ترم ۵ خفن دلمو برد!راستی خواهش می کنم واقعا ممنون که اشتباهاتمو بهم میگی چون به بهتر شدن وبلاگم کمک می کنه خیلی لطف داری

فائقه سه‌شنبه 21 خرداد‌ماه سال 1387 ساعت 01:46 ب.ظ http://www.faegheh.blogsky.com

^^^^^^#####################^^^^^^^^^^
^^^^^^######^^^^^^^^^^^^^######^^^^^^^^
^^^^^#####^^^^^^^^^^^^^^^^^######^^^^^^
^^^^####^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^#####^^^^^
^^^####^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^#####^^^^
^^####^^^^^####^^^^^^^####^^^^^^###^^^^
^^###^^^^^######^^^^^######^^^^^####^^^
^####^^^^^######^^^^^######^^^^^^###^^^
^###^^^^^^^####^^^^^^#####^^^^^^^####^^
^###^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^###^^
^###^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^###^^
^###^^^^##^^^^^^^^^^^^^^^^^##^^^^^###^^
^###^^^^###^^^^^^^^^^^^^^^^##^^^^####^^
^####^^^^###^^^^^^^^^^^^^^###^^^^###^^^
^^###^^^^####^^^^^^^^^^^####^^^^####^^^
^^####^^^^#####^^^^^^^#####^^^^^###^^^^
^^^####^^^^###############^^^^#####^^^^
^^^^####^^^^^###########^^^^^#####^^^^^
^^^^^#####^^^^^^^^^^^^^^^^^######^^^^^^
^^^^^^#########################^^^^^^^^
^^^^^^^^#####################^^^^^^^^^

فائقه سه‌شنبه 21 خرداد‌ماه سال 1387 ساعت 02:04 ب.ظ http://www.faegheh.blogsky.com

~~~~~~~~~~..$$**$$
___$$_________$$$
__$$$$_______$$$___$$$$$
_$$$$$$_____$$$___$$$$$$$
$$$_$$$$___$$$__$$$$____$
$____$$$$_$$$$_$$$
_______$$-$$$$$-$$----$$$$$
____$$$$$$$$$$$$_$$$$_$$$$$
___$$$$$$$$$$$$$$$$$_____$$$
__$$$__$$$$$$$$$$$$________$
_$$___$$$$$$$$$$$$$$$$$
$$___$$$$_$$$_$$$__$$$$$
$___$$$$___$$__$$$$___$$$
____$$$_____$$___$$$____$$
____$$______$$$___$$$____$
____$$_______$$____$$$
____$________$$$____$$
____ _________$$$____$
_____________$$$
_____________$$$ ســـــــلام عزیزم
____________ $$$
____________$$$
___________$$$ من آّپـــــــــــــــــــــم
_________$$$$$
________$$$$$
______ $$$$$ خوشحال می شم بیای

گیلداجون سه‌شنبه 21 خرداد‌ماه سال 1387 ساعت 03:04 ب.ظ http://llaa.blogfa.com

سلام.ببین اولم نه؟این BFچیه؟باحال بود.راستی قالبم قشنگه بیاوببین خودم درستش کردم

علی سه‌شنبه 21 خرداد‌ماه سال 1387 ساعت 07:10 ب.ظ http://selendipityy.blogfa.com/

سلام
ممنونم از اومدنت
عزیزم
خوبییییییییییییییییییی
نگووووووووووووووووووووووووووو .........
حیفشونه خاک بر سر بشن

نیلوفر سه‌شنبه 21 خرداد‌ماه سال 1387 ساعت 08:37 ب.ظ http://delamtangebarat.blogfa.com

سلامممممممممممممممممم


شاید اول



میبینم که کتکه کار خودشو کرد....خوشم میاد حساب میبری ازم جوجه جونم


با این اپ هات میزنم تو سرت صدا قلک بدیها...از ما گفتن بود


ببین این شما پسرایین که تو نخ ما دخترایین و هر جا میریم مثل این جوجه

زردهای تابستونی دنبالمون جیک جیک می کنین ... اخرشم میرین زیره دست و پامون له میشین...اخی دلم سوخت....فهمیدییییییی


خوب دیگه اومدم که اومده باشم...

فعلا خدا نگهدارت باشه



خوب درسات رو بخون...نزار زحمتات به باد بره...افرین...بوس


در ضمن تو غلط می کنی دست رو عمادم بلند کنی...هر چند عمادم اونقدر گندست که قورتت می ده...

ها
ها
ها
ها
ها
هاااااااااااااااااااااا

خدافظی(گل)



مین چهارشنبه 22 خرداد‌ماه سال 1387 ساعت 12:17 ق.ظ http://miterekoonim.blogfa.com

خاک تو سر این مین بدبخت که هرکاری می کنه نمی تونه مین رو خفه کنه!!!! (خودم نفهمیدم چی گفتم ولی امیدوارم تو فهمیده باشی!)
این چیزا رو هم بقیه شو بی خیال شو تا خون به پا نشده! بخوای بری سراغ ترم شیش من می دونم و این وبلاگت! دیگه گفتم از قبل بگم که نگی نگفتی!!!
در ضمن باز نگی چرا اسم مین رو نوشتی ولی آدرس گلابی ها رو گذاشتیا!!! تو اومدی تو گلابیا گفتی مین برا همین منم نوشتم مین!! ولی خب چون میای جواب رو تو گلابیا می دی برا همین آدرس اونجا رو گذاشتم! به قول پریا خط فهم شد دیگه؟!

مینا چهارشنبه 22 خرداد‌ماه سال 1387 ساعت 10:24 ق.ظ http://baghegolhayeman.blogfa.com/

سلام جناب امیرحسین خان
اینها که نوشتی ترم ۵ بودن !
تو چرا یه کم عقبی الان دیگه دوره زمونه عوض شده اول bf شونو پیدا می کنن بعد می یان دانشگاه که جلو بقیه کم نیارن البته مثلا . آخه به بچه همکلاسی که نمی گن bf می گن؟

مینا چهارشنبه 22 خرداد‌ماه سال 1387 ساعت 10:49 ق.ظ http://baghegolhayeman.blogfa.com/

آپم
البتاه شاید تو کامنت قبلی هم گفته باشم ؛آخه یادم نیست آدم هم که کامنت های قبلی رو نمی بینه که مطمئن باشه

گیلداجون چهارشنبه 22 خرداد‌ماه سال 1387 ساعت 02:43 ب.ظ http://llaa.blogfa.com

خوب چه جوری می خوای برات درست کنم هان؟

نیلوفر چهارشنبه 22 خرداد‌ماه سال 1387 ساعت 03:09 ب.ظ http://delamtangebarat.blogfa.com

سلامممممممممم


بیا یه قرار بزار تا بزنم ببینی صداش چطوریه...


راستی مگه عماد مثل تو ندید بدیده...بچم روزی هزار تا ....میبینه(سانسورش کردم)


ببین باز سر یه بوس جنگ راه ننداز...جنبه نداری بگو نبوسمت(زبون درازی)


فعلا که مثل جوجه زردا میمونین...با منم بحث نکن که میزنم شل و پلت می کنماااااااااااااااااااااااااااا


ج
و
ج
ه



خ
د
ا
ح
ا
ف
ظ




(
گ
ل
)



ن
ی
ا



پ
ا
ی
ی
ن




ک
ه



ا
ز




ب
و
س




خ
ب
ر
ی





ن
ی
س
ت




ضایع شدی؟؟؟؟؟...میگم نیا پایین...بوس بی بوس

مین چهارشنبه 22 خرداد‌ماه سال 1387 ساعت 03:14 ب.ظ http://miterekoonim.blogfa.com

خوش حالم که حالت خوبه... دیگه حوصله نظر گذاشتن ندارم وگرنه بازم میومدم

گیلداجون چهارشنبه 22 خرداد‌ماه سال 1387 ساعت 04:41 ب.ظ http://llaa.blogfa.com

ببین‌‌ از‌هیچ طریقی‌ نمیشه کدشو ‌بهت بدم.آگه اینجا بدم همه‌ می رن برش می دارند.تو ‌یه‌راهی‌بگو

ariyana چهارشنبه 22 خرداد‌ماه سال 1387 ساعت 11:31 ب.ظ

تا اونجا که من یادمه پسرا تا اسم خودشونو تو روزنامه می بینن از همون روز به فکر پیدا کردند دوست میافتند.باز ایول به دخترا که ترم پنجم تازه یاد پیدا کردن bf می افتند.
از همون جلسه اول از دخترا جزوه می خواند بعد که جزوه رو بر می گردونند انواع و اقسام شعرای عاشقانه وشماره توی گوشه و کنار جزوه پیدا میشه .
خدایی بیشتر پسرا دنبال پیدا کردن دوست اند تا دخترا

شما درست یادتونه!!!
خودشو زیاد ناراحت نکن عزیز
تو دوست مینا هستی نه؟

فائقه پنج‌شنبه 23 خرداد‌ماه سال 1387 ساعت 11:06 ق.ظ http://www.faegheh.blogsky.com

سلام
اون اشتباهاتی رو که گفتی درست کردم.دیگه ببخشید به خاط اشتباهای زیادم این چند دفه هول هولکی شده به خاطر همین نتونستم خوب تایپ کنم.دیوان های حافظ خیلی با هم فرق دارن الان ما دو تا دیوان تو خونه داریم عین هم نیستن.ولی بی خیال فدای سرت

فائقه شنبه 25 خرداد‌ماه سال 1387 ساعت 12:22 ب.ظ http://www.faegheh.blogsky.com

سلام
ممنون از لطفت
راستی همه دوستم دارن که....
چی؟

فائقه شنبه 25 خرداد‌ماه سال 1387 ساعت 11:26 ب.ظ http://www.faegheh.blogsky.com

سلام
تو خوبی؟
برای اینکه سو تفاهم نشه:سانی رو که راست می گی در مورد محمود هم من به ریش عمه ام خندیدم بخوام باهاش صمیمی بشم آپم منتظرتم

پریا یکشنبه 26 خرداد‌ماه سال 1387 ساعت 10:10 ق.ظ http://www.garigoori.blogfa.com

سلااااااااااااااااااام!
من اوووووووووووووووووووومدممممممممممممممم!

۱۰۰در۱۰۰ یکشنبه 26 خرداد‌ماه سال 1387 ساعت 10:16 ب.ظ

سلام

سلاااااااااااااااااام عزیز خوبی؟

۱۰۰در۱۰۰ یکشنبه 26 خرداد‌ماه سال 1387 ساعت 10:21 ب.ظ

ببخشید که دیر اومدم مشغول خر زدن بودم واسه همینم بود که نوشته بودم وقت ندارم

خدا ببخشه جیگر
ولی انقد خر نزن من خوشم نمیاداااااااااا

[ بدون نام ] دوشنبه 27 خرداد‌ماه سال 1387 ساعت 03:06 ب.ظ

سلام !!!!

سلااااااااااااااااااااااااام!

۱ دوشنبه 27 خرداد‌ماه سال 1387 ساعت 03:07 ب.ظ

به به
به به!!!!

۱۰۰در۱۰۰ دوشنبه 27 خرداد‌ماه سال 1387 ساعت 03:18 ب.ظ

ببخشید دیشب که داشتم نظر می نوشتم کامپیوترم هنگ کرد! راستی نمره ی سوادتم ۲۰ شدی(یه جایزه پیشه من داری)!!!!

خواهش می کنم پیش میاد
مرسیییییییییییی!!!
زود باش زود باش
من جایزه می خوام زود باش

۱۰۰در۱۰۰ دوشنبه 27 خرداد‌ماه سال 1387 ساعت 03:19 ب.ظ

فعلا بااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااای!!!

به سلامت
بازم بیا

گیلداجون سه‌شنبه 28 خرداد‌ماه سال 1387 ساعت 03:39 ب.ظ http://llaa.blogfa.com

سلام.سلام.قالبت آمادست.فقط نمی دونم درست می گیره یانه؟نظر بعدی کد قالبه

پریا سه‌شنبه 28 خرداد‌ماه سال 1387 ساعت 04:00 ب.ظ http://www.garigoori.blogfa.com

چه عجب جواب دادی!
فکر کردم خدایی نکرده .......
تولده و نمی گم تولد کیه تا صاحب تولد بیاد و خودش بگه!
من رفتم گفتم تا برگردم این موضوعغ مزخرفه تموم میشه اما.......
حالا چند تای دیگه مونده؟
فهلا!

۱۰۰در۱۰۰ سه‌شنبه 28 خرداد‌ماه سال 1387 ساعت 05:54 ب.ظ

سلام عزیزم خوبی؟

سلام
مگه من عزیز توام هستم؟ [چشمک]

۱۰۰در۱۰۰ سه‌شنبه 28 خرداد‌ماه سال 1387 ساعت 06:05 ب.ظ

میخوام خودمو معرفی کنم(البته به طور کامل نه)

کاش کاملشم می گفتی
من نمی شناسمت؟

۱۰۰در۱۰۰ سه‌شنبه 28 خرداد‌ماه سال 1387 ساعت 06:19 ب.ظ

واز همه چیز مهم تر اینکه((((بینه همه ی تیمهای دنیا عشق است استقلاااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااال))))

استقلال که سوراخههههههههههه
ولی تولدت مبارک

۱۰۰در۱۰۰ سه‌شنبه 28 خرداد‌ماه سال 1387 ساعت 06:21 ب.ظ

راستی جایزتم محفوظه

من جدی جایزه می خوامااااااا
شوخی ندارم باهات
یالا بیا جایزه منو بده
زووووووووووووووووووود

۱۰۰در۱۰۰ سه‌شنبه 28 خرداد‌ماه سال 1387 ساعت 06:22 ب.ظ

فعلا بااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااای!!!

به سلامت
زود بیا

فائقه چهارشنبه 29 خرداد‌ماه سال 1387 ساعت 12:35 ب.ظ http://www.faegheh.blogsky.com

http://jalebangiznak.blogsky.com/Comments.bs?PostID=35

۱۰۰در۱۰۰ چهارشنبه 29 خرداد‌ماه سال 1387 ساعت 07:29 ب.ظ

سلام. اومدم بگم که من اومدم.عزیزم خوبی؟

سلام ممنون خوب کردی
تو خوبی؟

۱۰۰در۱۰۰ چهارشنبه 29 خرداد‌ماه سال 1387 ساعت 07:32 ب.ظ

فعلااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا

بازم بیا

۱۰۰در۱۰۰ جمعه 31 خرداد‌ماه سال 1387 ساعت 12:07 ق.ظ

سلام خوبی؟(واسه این جا خالی گذاشتم که به احتمال زیاد تو از کلمه ی عزیزم بدت میاد)

سلام عزیزم خوبی؟
نه چرا بدم بیاد؟!

۱۰۰در۱۰۰ جمعه 31 خرداد‌ماه سال 1387 ساعت 12:12 ق.ظ

ببین در مورد استقلال درست صحبت کن چون ممکنه کار به جاهای باریک بکشهاااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا!!(عوض تبریک گفتنشه!!!)

من که تبریک گفتم بابت تولدت
قهرمانی تونم تبریک می گم از ته دل
به قول یه پرسپولیسی دیگه قهرمانی استقلال بهتر از قهرمانی پگاه بود

۱۰۰در۱۰۰ جمعه 31 خرداد‌ماه سال 1387 ساعت 12:17 ق.ظ

بابت تبریک تولدمم خیلی ممنوووووووووووووووووووووووووووووووونم!!!

خواهش!
چند سالته حالا؟

۱۰۰در۱۰۰ جمعه 31 خرداد‌ماه سال 1387 ساعت 12:24 ق.ظ

من شوخی ندارم گفتم که (می خوام اون کلمه رو بگم ولی خوب بدت میاد) جایزت محفوظه!!!حالا این که جایزت چیه و چه جوری می خوام بدم بماند!!!

اتفاقا من خیلی ام اون کلمه رو دوست دارم! به همه می گم!
ولی من زود جایزه مو می خوام
حداقل یه ایمیل بذار بابا!

۱۰۰در۱۰۰ جمعه 31 خرداد‌ماه سال 1387 ساعت 12:25 ق.ظ

(همون کلمه) فعلاااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا!!!!

به سلامت

۱۰۰در۱۰۰ جمعه 31 خرداد‌ماه سال 1387 ساعت 12:29 ق.ظ

یک پیام(بیایید با خاموش کردن لامپ های اضافی در مصرف برق صرفه جویی کنیم)حااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااال کردی پیامو!!

به به
به به!!!

۱۰۰در۱۰۰ جمعه 31 خرداد‌ماه سال 1387 ساعت 05:18 ب.ظ

سلاااااااااااااااااااااااااااااااااااااام (همون کلمه) چطوری؟ امیدوارم که خوب باشی چون خودم خیلی خوبم!!

سلااااااام
خوبم شکر خدا
خوبه که توام خوبی!

۱۰۰در۱۰۰ جمعه 31 خرداد‌ماه سال 1387 ساعت 05:21 ب.ظ

اومدم که جواب نظرامو ببینم ولی فعلا ثبت نشده پس خدا نگهدار

الان ثبت می شه
به سلامت! !

مهناز شنبه 1 تیر‌ماه سال 1387 ساعت 06:54 ب.ظ

بابا خیلی جالب بود و واقعی
خدا به داد ترم های بالاتر برسه .

آره حالا می نویسم می بینی
خیلی باحاله

پریا دوشنبه 3 تیر‌ماه سال 1387 ساعت 05:33 ب.ظ http://garigoori.blogfa.com

سلام آقا امیر!
خوبی؟
یه سوال:
چرا دیگه با من کل نمیذاری!
دلم برای امیر حسین تنگ شده!
تو که اون نیستی آخههههههههههههه!

گیلداجون دوشنبه 3 تیر‌ماه سال 1387 ساعت 09:58 ب.ظ http://llaa.blogfa.com

سیلام.خوفی؟ببین فکر کنم کامل کدش نیومده حالا تو ایمیلتو بده خصوصی به من برات می فرستم اون جوری ببینم بازم مشکل داره یانه؟
راستی آپم بیا

گیلداجون دوشنبه 3 تیر‌ماه سال 1387 ساعت 09:59 ب.ظ http://llaa.blogfa.com

راستی حالا یه آپ دیگه بکن دیگه حتما باید ترمی باشه؟

پریا سه‌شنبه 4 تیر‌ماه سال 1387 ساعت 11:11 ق.ظ http://garigoori.blogfa.com

سلام!
خوبی؟
الهی بمیرم!کی شکستت داده؟
ببین این صد در صد عشق منه هاااااااااااااااااااااااااااااااا!
وقتی در موردش حرف می زنی خیلی مواظب باش!
حالا به کلی آدم پا دادی اینم یکیش!
باشه!آپ می کنم!
همین امروز شایدم فردا!
آخه اومدم تبلت وقت ندارم!
بابای!

۱۰۰در۱۰۰ سه‌شنبه 4 تیر‌ماه سال 1387 ساعت 11:13 ق.ظ

خیلی ببخشیدا ولی اعتماد به نفس در حد .....
آخه یه پسر ارزش مخ زدن داره؟
فقط به درد سر کار گذاشتن می خوره...
چون ذهنت زیادی کجه دیدار به قیامت!!!

سلام عزیزم
توام که مثل پریا بی جنبه تشریف داری ببخشیدا
اتفاقا پسر خوب خیلیم ارزش مخ زدن داره!!!
ولی چون منو نمی شناسی این حرفو زدی
ذهن من کجه؟
حالا چرا تو انقد همه چیو جدی می گیری؟
بی خیال بابا دنیا ارزش نداره
بیا بازم باشه؟

پریا سه‌شنبه 4 تیر‌ماه سال 1387 ساعت 12:29 ب.ظ http://garigoori.blogfa.com

رفتم بیرون یه بار دیگه برگشتم!
من گنه گلدیم!!!!!!!!!!!!
حال مکن برای تو مهم نیست؟آره از جانین!
راستی تو قرار بود به من ترکی تضمینی یاد بدی چی شد!
راستی برای اولین بار کامنتای صد در صد به تو و جواباشو خوندم!
تو که به همه عزیزم میگی چرا به من نمی گی!
من که می دونم عزیزتم!!!!!!!!!!!!!!!!!

گلابی گندیده سه‌شنبه 4 تیر‌ماه سال 1387 ساعت 07:32 ب.ظ http://www.miterekoonim.blogfa.com

بشتابید! بشتابید!
اگه در عشقتان شکست خوردید.........(یا نخوردید، گیر نده!)
اگه به اخر خط رسیدید...........
اگه خوشی زده زیره دلتون...........
خلاصه اگر قصد خودکشی دارین..........
یه سر بزن
یه آپ کردم مامان!!!!!!!!!!
بدو، بدو!!!!!!!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد