جالب انگیزناک (مطالب و عکس های جالب)

مطالب و اخبار و عکس های جالب

جالب انگیزناک (مطالب و عکس های جالب)

مطالب و اخبار و عکس های جالب

تصاویری از ایرانیان موفق در فرنگ!!!

عکس هایی از ایرانیان مشهور و سرشناس در رده های بالای سازمانها و کمپانی های کشورهای پیشرفته جهان ...  

 

تصویر جمشید دلشاد شهردار شهر بورنی هیلتز آمریکا 

 

تصویر جمشید دلشاد شهردار شهر بورنی هیلتز آمریکا   

 

امید کردستانی معاون ارشد google در حال سخنرانی در سمینار  

 

امید کردستانی معاون ارشد google در حال سخنرانی در سمینار  

 

تصویر فریار شیرزاد معاون مشاور رئیس جمهور و شورای ملی امنیت ایالات متحده  

 

تصویر فریار شیرزاد معاون مشاور رئیس جمهور و شورای ملی امنیت ایالات متحده   

 

حسین اسلامبولچی رئیس شرکت مخابرات در آمریکا

 

حسین اسلامبولچی رئیس شرکت مخابرات در آمریکا  

 

تصویر علی دیزایی از فرماندهان ارشد پلیس لندن ( مشاور حقوقی انجمن افسران پلیس لندن ) 

 

تصویر علی دیزایی از فرماندهان ارشد پلیس لندن ( مشاور حقوقی انجمن افسران پلیس لندن ) 

 

تصویر امیر مجیدی مهر معاون ارشد کمپانی مایکروسافت ( سمت چپ )  

 

تصویر امیر مجیدی مهر معاون ارشد کمپانی مایکروسافت ( سمت چپ )  

 

تصویر انوشه انصاری اولین زن فضانورد ایرانی  

 

تصویر انوشه انصاری اولین زن فضانورد ایرانی  

 

تصویر پروفسور Caro Lucas پدر رباتیک ایران  

 

تصویر پروفسور Caro Lucas پدر رباتیک ایران  

 

تصویر ماریا خرند مدیر موفق کمپانی سونی اریکسون  

 

تصویر ماریا خرند مدیر موفق کمپانی سونی اریکسون  

 

تصویر مینو اخترزند مدیر راه آهن کشور سوئد  

 

تصویر مینو اخترزند مدیر راه آهن کشور سوئد  

 

تصویر سیما تمدن معاون ارشد شرکت apple   

 

تصویر سیما تمدن معاون ارشد شرکت apple   

 

تصویر پروفسور توفیق موسیوند مخترع نخستین قلب مصنوعی داخل بدن انسان  

 

تصویر پروفسور توفیق موسیوند مخترع نخستین قلب مصنوعی داخل بدن انسان

 

 

نظرات 3 + ارسال نظر
پریا شنبه 18 آبان‌ماه سال 1387 ساعت 06:34 ب.ظ

سلام!
از همه ی اینا بدم میاد چون ایرانو ول کردن!
خوب دیگه! دنیا برعکسه! دیر دیر آپ کن زود زود بیام!
فهلا!

سلام
می خوام صد سال نیااااااااااااااااااااااااااای...
خانومو باش...

دخترخاله شنبه 18 آبان‌ماه سال 1387 ساعت 08:31 ب.ظ

حالا یه وقت عمومی نکنی

اول سلام
بعدم اصلا این طوری نیست که تو فکر می کنی!
اتفاقا برام خییییلی مهمه
جوابای من مثل کامنتای تو خلاصه بود!
تو فقط یه جمله می گفتی و می رفتی
ضمنا اگه وبلاگت بود میومدم اونجا بیشتر می گفتم
راستیییی دوباره می تونی ثبتش کنیااا
بگذریم
می تونم بفهمم چه حالی داری
حال وحیدم تا حدودی می فهمم
اما با بی تابی و نا امیدی که کاری درست نمی شه
من براش دعا کردم و بازم می کنم
توام همین کارو بکن
برای سلامتیش دعای کمیل و دعای توسل و... نذر کن
مطمئن باش حالش خوب می شه
یادته اون دفعه من همش بهت می گفتم مطمئنم حالش خوب می شه تو می گفتی نه! بازم مثل اون دفعه خیلی نا امیدی
مگه نمی دونی بزرگ ترین گناه نا امیدیه؟
خدا گفته که دستی که بالا بیاد و از من چیزی بخواد امکان نداره جوابشو ندم. اگه همون چیزی که می خواد صلاح نباشه چیز بهتری بهش می دم
اتفاقا یکی دو هفته پیش من یه مشکل خیلی بزرگی داشتم که وابسته به آبروم بود. باورت نمی شه من فکر می کردم که اگه بخواد حل بشه حد اقل یکی دو ماه طول می کشه!!!
در عرض چند ثانیه مشکلم حل شد!!!
خودمم باورم نمی شد
اما خدا خیلی خیلی خیلی بزرگ تر و مهربون تر از اونیه که ما فکر می کنیم
ادعونی استجب لکم...

گلابی کال شنبه 18 آبان‌ماه سال 1387 ساعت 09:00 ب.ظ http://miterekoonim.blogfa.com

سلام
الان هیچ حرفی نمی تونم بنویسم چون از جوابی که به ژریا دادی اساسی تعجب کردم
چه روحیه مهمان دوستی داری

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد