جالب انگیزناک (مطالب و عکس های جالب)

مطالب و اخبار و عکس های جالب

جالب انگیزناک (مطالب و عکس های جالب)

مطالب و اخبار و عکس های جالب

خصوصیات دانشجویان دختر !!!!!!!!!!!!! ( ترم ۵)

ترم 5 – یکی از این موجودات خوش خط و خال (BF ) رو به دست میارن اما چون تازه کار هستن بامبول های زیادی سرشون پیاده می شه! اصلاً سر کلاسا نمی رن و از دانشگاه فقط با WC کار دارن! چون BF دارن دیگه احدی رو تحویل نمی گیرن و درست مثل ترم یک می شن ( چون این دفعه فکر می کنن فقط خودشونن که BF دارن و آسمون باز شده این پسره افتاده تو بغل اینا! =آخر بی جنبگی ) کوتاهترین مسیری رو که طی می کنن مسیر دانشگاه به کافی شاپ و بعدش خونه ست. از چهره مردونه گذشته فقط یه خاطره باقی مونده! (اینجاست که می گن مردونگی مرده!!!) به دلیل افزایش آرایشات روی صورتشون اضافه وزن میارن و برای جبران اون از مقدار شلوار و مانتو شون کم می کنن!!! یه میز اختصاصی برای خودشون و BF شون تو تریای دانشکده رزروه! تابلو می شن. کارکنان حراست دانشگاه اونا رو به اسم کوچیک می شناسن. سند کمیته انضباطی رو به نامشون می کنن!
در جواب سلام شما (بعد از 10 دقیقه!) می گن: اوا سلام ببخشید حواسم نبود (طرف داره عاشق می شه و حواسش یه جای دیگه ست....خاک بر سرت!)

خصوصیات دانشجویان دختر !!!!!!!!!!!!! ( ترم ۴)

ترم 4 – با واژه BF آشنا می شن اما راه و رسم تور کردنشو بلد نیستن. ابروها نازک می شه و سیبیل ناپدید! در ساعت های استراحت بین کلاسا و حتی وسط کلاسا به WC می رن!!! همیشه تو دانشگاه از قسمتای "پر پسر" عبور می کنن. شروع می کنن به پرسیدن آدرس از پسرای خوش تیپ دانشگاه!   (نکته: اگه دیدین که جلوی در آموزش یه دختر ازتون آدرس آموزشو پرسید پس: 1- دختره ترم 4 درس     می خونه. 2- شما خوشتیپین! 3 – یالا مخشو بزن دیگه چلمن!)
شروع می کنن به نوشتن جزوه! هر 3 – 2  شب یه بار می رن خونه، برای حاضری و به خاطر غر زدن های مامان بابا (خوب پدر مادرن دیگه دلشون تنگ می شه شما به بزرگی خودتون ببخشید!) و تعویض لباس و بقیه روزا خونه دوستشون درس می خونن! ( آره جون خودت .بیچاره پدر مادره خبر نداره خوابگاه دخترا بغل خوابگاه پسراست!!!!) در جواب سلام شما می گن: سلام. چطوری؟ خوبی؟