جالب انگیزناک (مطالب و عکس های جالب)

مطالب و اخبار و عکس های جالب

جالب انگیزناک (مطالب و عکس های جالب)

مطالب و اخبار و عکس های جالب

شعرررررررررر

یه جایی اینو خوندم گفتم بذارم شمام ببینین  

خودتون قضاوت کنین: 

 

 

شعری از لیلا فرجامی - واسه عشقم ، تومن 

می توانم بوس کنم

می توانم چشمک بزنم

می توانم دامنم را بدهم بالا

بالا

بالاتر

ببین !

جوراب نازک قرمزم را هم پوشیده ام

به جان سه بچه ام قسم

که با ساطور خوابیده ام

نه با قصاب

که با بیل خوابیده ام

نه با بنّا

که با خط کش خوابیده ام

نه با معلم

که با قرآن خوابیده ام

نه با ملا

به جان سه بچه ام قسم

کوکم کنی ، عروسک ات می شوم

می خندم و ریسه می روم

تا بند شلوارت تاتی می کنم

تاتی تاتی تاتی تاتی تاتی تاتی

سوزنی تیز روی صفحه وجدانم گیر کرده است

به جان سه بچه ام قسم

به جان سه بچه ام قسم

به جان سه بچه ام قسم

من برای نان و خربزه و پنیر

به جان سه بچه ام قسم

تاتی می کنم

تاتی تاتی تاتی تاتی تاتی تاتی

به جان سه بچه ام قسم

تاتی!

تاتی!

تاتی!

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد