جالب انگیزناک (مطالب و عکس های جالب)

مطالب و اخبار و عکس های جالب

جالب انگیزناک (مطالب و عکس های جالب)

مطالب و اخبار و عکس های جالب

چند توصیه به آقایون!!!

سلام. مطلب زیرو نازنین برام ارسال کرده که بذارم تو وبلاگ. از اینکه بهم کمک می کنه تو این کار ازش متشکرم!

اما شما مطلبو زیاد جدی نگیرید کاملا یکطرفه و به نفع خانوماست...

چند توصیه به آقایون:

1)به همسرت بگو :دوست دارم!

2)واژه( دوست داشتن) را فقط برای او هدیه کن!
3)همسر تو کریستاله! مواظب باش اورا نشکنی!
4)کاری کن که به تو ایمان بیاره!
5)تو باید تکیه گاه خوبی براش باشی!
6)از عشقت برای او هزینه کن ، نه فقط از ثروتت!
7)زیبایی همسرت رو ستایش کن!
8)کارهایی که از توانش بیرونه، به او واگذار نکن!
9)او گل خوشبوی بهاری است، پژمردش نکن!
10)انتظار نداشته باش همسرت مثل تو باشه!
11)با بحث و جدل او را خسته نکن!
12)زیر دست او نباش!
13)اقتدار و صلابت را جایگزین خشونت کن!
14)همدردی وهمدلی او را آرام می کنه!
15)قبل از انتقاد ازش تعریف کن!
16)سربه سرش نذار!
17)اگه به او احترام بذاری، به زندگی امیدوار میشه!
18)اگه آزارش بدی، از تو متنفر میشه!
19)از دست پختش تعریف کن!
20)نیش او نوشه، ناراحت نشو!
21)دل او را نشکن!
22)مسخره اش نکن!
23)حسادت او را با تحقیر برنیانگیز!
24)انگشتان ظریف و صدای نازکش می گوید : (با من ستیز مکن)
25)هروقت بهت شک کرد،با صداقت و مهربانی مطمئنش کن!
26)اگه گفت:تومنو دوست نداری!بلافاصله به او بگو: (به اندازه ی دنیا دوست دارم!)
27)اگه گفت: من بدبختم که با تو ازدواج کردم! بگو:
عوضش من خیلی خوشبختم که با تو ازدواج کردم!
28)اگه گفت: دلم گرفته تو این خونه! بگو:
در اولین فرصت روی دوشم سوارت میکنم تو آسمونا میگردونمت!
30)اگه ناز کرد! نازشو به قیمت گرون بخر!
31)اگه گریه کرد، خیلی دسپاچه نشو! فقط نوازشش کن!
32) اگه گفت: از دست بچه ها خسته شدم! بگو:  بهت حق میدم! تو خیلی صبوری! ازت متشکرم!
33)اگه اخم کرد! بگو: اخم نکن، زشت میشی!
34)اگه باهات قهر کرد! بگو: قهرت هم مثل مهرت قشنگه!
35) اگه از مادر و خواهرت شکایت کرد! فقط شنونده ی خوبی باش!
36)اگه گفت: من خاستگارای زیادی داشتم! با لبخند بگو:
پس من خیلی آدم خوش شانسی هستم که تو رو به چنگ آوردم!
37)اگه گفت: تو زشتی! بگو عوضش تو خوشگلی!
38)اگه بازم گفت: زشتی! بهش بگو: زیبایی مرد در عقل اونه!
39)اگه گفت: طلاق می خوام! حتما به مشاور مراجعه کن!
40) دلآرامی که داری دل در او بند! دگر چشم از همه عالم فرو بند!