جالب انگیزناک (مطالب و عکس های جالب)

مطالب و اخبار و عکس های جالب

جالب انگیزناک (مطالب و عکس های جالب)

مطالب و اخبار و عکس های جالب

دختر 20 ساله: برادرم مرا وادار به تن فروشی می کند!!!!

برادرم مرا وادار به تن فروشی میکند! 

 

زمانی که دخترک را در پشت میله های زندان دیدم اصلا باور نمی کردم او نیز خلافکار باشد زیرا چهره ی معصومش خبر از غمی بزرگ می داد... 

اسم؟ الهه هستم و 20 سال دارم.
جرم؟ فساد و فحشا.
چرا به این کار روی آوردی؟ اشک امانش نمی دهد و با بغض می گوید: 15 سال داشتم که پدر و مادرم در یک حادثه ی رانندگی کشته شدند. از آن زمان به بعد با برادر بزرگم زندگی می کردم که 27 سال سن داشت. 

روزهای خوش ما به آخر رسید زیرا برادرم معتاد به حشیش شد. بدبختی هایم دو چندان شد زیرا برادرم تمام وسایل منزل را صرف خرید مواد می کرد به قدری آلوده شده بود که از 50 متری مشخص بود معتاد است! 

برادرم مرا وادار به تن فروشی می کرد و هرشب مرا به مردان ثروتمند اجاره می داد! زمانی که اعتراض کردم با سیم کولر به جانم افتاد و مرا تهدید کرد اگر به حرفش گوش ندهم مرا خواهد کشت. از آن به بعد هر روز آرزوی مرگ می کردم خسته شده بودم از همه کس از مردانی که به زور به من تجاوز می کردن از مردانی که با دندانهایی زرد و دهنی بد بو مرا میبوسیدند از برادرم که مرا قربانی اعتیاد خودش کرد هرگز برادرم را نخواهم بخشید... 

 چگونه دستگیر شدی؟ برادرم مرا به فردی به نام اصغر خرگوش اجاره داده بود و در مقابل ازش مواد می گرفت. روزی اصغر خرگوش مرا به خانه ی فسادی برد و مرا وادار به رابطه ی نامشروع با همدستش کرد. در همین موقع بود که ماموران انتظامی آنجا را محاصره کردند و مرا دستگیر کردند. 

 از برادرت خبری نداری؟ برادرم چندی پیش بر اثر تزریق سرنگ هوا مرد.
حکمت چیست؟ گریه امانش نمی دهد و با بغضی می گوید: افسوس که باید در اوایل جوانیم طناب سرد دار را بر گردنم حس کنم محکوم به اعدام شده ام زیرا زنا کرده ام...
الهه با غم هایش وارد سلولش شد....

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد