جالب انگیزناک (مطالب و عکس های جالب)

مطالب و اخبار و عکس های جالب

جالب انگیزناک (مطالب و عکس های جالب)

مطالب و اخبار و عکس های جالب

خصوصیات دانشجویان دختر !!!!!!!!!!!!! ( ترم ۳)

ترم 3 - به معنای واژه پسر پی می برن و با ماهیت اون موجودات عجیب و غریب آشنا می شن. به این نکته حیاتی پی می برن که تنها استفاده WC قضای حاجت نیست!!! سوژه خنده پیدا می کنن. همه کتابا رو از کتابخونه می گیرن و متوجه می شن که تا 4 جلسه می تونن سر کلاس غیبت کنن. می فهمن که شهر خیلی بزرگه و غیر از خونه شون جاهای دیگه ای هم داره! تریای دانشکده تبدیل به پاتوق اونا می شه. در جواب سلام شما می گن سلام!!!

همینم از سرتون زیاده

ترم ۴ باشه برا بعد

خصوصیات دانشجویان دختر !!!!!!!!!!!!! ( ترم ۲)

ترم 2 – همچنان قادر به ساختن کلمات معنی دار نیستن! متوجه میشن به غیر از اونا افراد دیگه ای هم به اسم دانشجو تو این مملکت هستن! به مقدار بسیار ناچیز از قطر ابروها کاسته می شه ولی سیبیل جزیی از اعضای ثابت بدنشونه! سر کلاس متوجه موجوداتی عجیب و غریب می شن اما اسم اونا رو نمی دونن. کماکان مسیر دانشگاه تا خونه بدون هیچ کم و کاستی طی می شه! نصف کتابای ترم رو می خرن و نصف دیگرو از کتابخونه می گیرن. اگه بهشون سلام کنی در جواب زمزمه نامفهومی می شنوی با این مضمون: سلام علیکم ورحمة الله و برکاته! دو- سه بار از جلوی تریای دانشکده رد می شن اما جرأت داخل شدن رو ندارن! (استغفرالله)

بقیه داره ...  

خصوصیات دانشجویان دختر !!!!!!!!!!!!! ( ترم 1)

ترم 1- اصولاً وقتی به اونا بگید با سه حرف (پ- س – ر) یک کلمه معنی دار بساز مخشون  ERROR می ده! چون فکر می کنن تنها دانشجوی این مملکت هستن ، عمراً کسی رو تحویل نمی گیرن و تا وقتی که قبل از اسمشون کلمه مهندس و دکتر رو به کار نبری جوابتو نمی دن!  فقط برای عملیات قضای حاجت به  wcمیرن. طولانی ترین مسیری رو که طی می کنن ، مسیر دانشگاه تا خونه است. به پسرای همکلاسی به چشم خواستگار نگاه می کنن. تمام کتابای ترم اول رو می خرن و با دقت جلد می گیرن. سوژه خنده دانشجوهای ترم بالایی هستن. وقتی به اونا سلام می کنی به چشم یه مزاحم خیابونی به شما نگاه  می کنن! (بی جنبن دیگه!!!) تو فاصله بین کلاسا نون و پنیر دستپخت مادر رو میل می کنن تا انرژی بگیرن!

ترمای بعدی رو بعدا آپ می کنم فعلا بمونین تو کف