جالب انگیزناک (مطالب و عکس های جالب)

مطالب و اخبار و عکس های جالب

جالب انگیزناک (مطالب و عکس های جالب)

مطالب و اخبار و عکس های جالب

اعجاز کلمه الله!

اللّه واقعا آرامبخش است

تا آخر بخونید جالبه...


یک پژوهشگر هلندی غیرمسلمان چندی پیش تحقیقی در دانشگاه آمستردام انجام داده و به این نتیجه رسیده بود که ذکر کلمه جلاله «الله» و تکرار آن و نیز صدای این لفظ، موجب آرامش روحی می‌شود و استرس و نگرانی را از بدن انسان دور می‌کند.

این پژوهشگر غیرمسلمان هلند طی گفتگویی در این باره گفت: پس از انجام تحقیقاتی سه ساله که بر روی تعداد زیادی مسلمان که قرآن می‌خوانند و یا کلمه "الله" را می شنوند، به این نتیجه رسیدم که ذکر کلمه جلاله «الله» و تکرار آن و حتی شنیدن آن، موجب آرامش روحی می‌شود و استرس و نگرانی را از بدن انسان دور می‌کند و نیز به تنفس انسان نظم و ترتیب می‌دهد.


وی در ادامه افزود: بسیاری از این مسلمانان که روی آنان تحقیق می‌کردم از بیماری‌های مختلف روحی و روانی رنج می‌بردند. من حتی در تحقیقاتم از افراد غیرمسلمان نیز استفاده کرده و آنان را مجبور به خواندن قرآن و گفتن ذکر «الله» کردم و نتیجه باز هم همان بودخودم نیز از این نتیجه به شدت غافلگیر شدم، زیرا تأثیر آن بر روی افراد افسرده، ناامید و نگران، تأثیری چشمگیر و عجیب بود.


این پژوهشگر هلندی همچنین گفت: از نظر پزشکی برایم ثابت شد که حرف الف که کلمه «الله» با آن شروع می‌شود، از بخش بالایی سینه انسان خارج شده و باعث تنظیم تنفس می‌شود، به ویژه اگر تکرار شود و این تنظیم تنفس به انسان آرامش روحی می‌دهد.


حرف لام که حرف دوم «الله» است نیز باعث برخورد سطح زبان با سطح فوقانی دهان می‌شود. تکرار شدن این حرکت که در کلمه «الله» تشدید دارد نیز در تنظیم و ترتیب تنفس تأثیرگذار است. اما حرف هاء حرکتی به ریه می‌دهد و بر دستگاه تنفسی و در نتیجه قلب تأثیر بسیار خوبی دارد و موجب تنظیم ضربان قلب می‌شود.


به راستی که قرآن کریم در آیه‌ای کریمه می‌فرماید«الذین آمنوا وتطمئن قلوبهم بذکر الله ألا بذکر الله تطمئن القلوب».این خبر آرامش بخش را برای دوستانی که یاد خدا برایشان آرامش بخش است ارسال کنید...
نظرات 15 + ارسال نظر
حمیوث یکشنبه 21 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 12:43 ب.ظ

امیر آقا . مرگ من خطتون رو درست کنید . به خدا این چشم رو لازم داریم .

حمیوث یکشنبه 21 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 12:54 ب.ظ http://yadegari0111.blogfa.com

"بسیاری از این مسلمان که روی آنان تحقیق می‌کردم "
از نمره دادن گذشته این جمله ... توضیحات نمی خواد فکر کنم .

خیلی جالب بود. [clap]
چه می کنه این خدا. شما هم این متن رو می چسبوندید به قرآن سوزی ، مثل ما در جنبش شرکت می کردید. مثال خوبیه که باعث می شه فاجعه قرآن سوزی برای ملت هضم بشه.

حمیوث یکشنبه 21 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 01:23 ب.ظ http://yadegari0111.blogfa.com

الان بهتر شد. از من که گذشت . الان برای بقیه می گم که اگه یک کم فاصله بین خطوط رو بیشتر کنید دیگه ردخور نداره.

حمیوث یکشنبه 21 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 01:39 ب.ظ http://yadegari0111.blogfa.com

خوب. دیگه بحثی نیست . عالیه.
نخیرم جناب. افاضات شما بود. البته در جواب به افاضات بنده. البته من نگشتم دنبال این که چی گفتم. فکر کنم بیشتر خصوصی نظر می دادم.
جالب نیست؟ خیلی کیف می داده ها. حتما کلی به من می خندیدید .

حمیوث سه‌شنبه 23 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 03:09 ب.ظ http://yadegari0111.blogfa.com

منم دقیق یادم نیست چی نوشته بود براتون
اصلا شاید برای شما نبود
تشکر که آب پاکی رو ریختید رو دستم
خیلی هم نیازی بهش ندارم
می خواستم ببینم اگه سردستیه بذارم تو وبلاگم .
حالا که نیست معذرتا به درک .


چیزت بسوزه

n_nanaz سه‌شنبه 23 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 06:45 ب.ظ

سلااااااااااااااااااااااااااام
به به ببین چه خبره اینجاااااااا

اااا سلام محدثه جون، یا همون ... که ورژن جدیدت به نام حمیوث...........
راستی بابت اون روزم شرمنده! نمیدونستم که شمایی عزیزم!وگرنه ما ارادت خاصی نسبت به شما دار یم

امیر حسین چطوره؟
عزیزم پستتو هنوز وقت نکردم بخونم خودت که میدونی چقد سرم شلوغه!!!!!!!!! فقط خواستم الان محدثه جونو از دلخوری درارم، مطلبتم بعد تموم شدن کارم حتما خواهم خوند.....


چه دلی می ده قلوه ای می گیره!
بله لطف می فرمایین شما!!!

آرزو چهارشنبه 24 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 12:24 ب.ظ http://amshf.persianblog.ir

سلام !‌حالتون خوبه ؟ بله یادمه .. کسایی رو که دیگه نمیومدن وبم و من نمی رفتم رو حذف کردم ! لینکتون می کنم !

دیگه دیگه :-D

سلام ممنون

بله امروز همه لطف دارن به من. شمام مث بقیه...

آرزو چهارشنبه 24 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 12:57 ب.ظ

راستی شما ADSL دارین ؟‌واسه کجاست ؟ پارس آنلاین ؟

بله

آرزو چهارشنبه 24 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 08:51 ب.ظ

آخه آی پی تون جفت واسه منه ! نت شما هم تند تند دی سی می شه ؟ یا مشکلی ندارین ؟

حمیوث جمعه 2 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 02:42 ب.ظ http://yadegari0111.blogfa.com

ناناز خانم جان(!) دلخوری کجا بود.
شوخی کردم بابا.
این حرفا چیه.
ما هم ارادت داریم خدمت شما.

ببخشید جناب امیر حسن خان
یکهو جو می گیردتون ده تا نظر می ذارید بعد ناپدید می شید.
معذرتا خوبید شما؟

امیر حسن عمته...
من امیرحسین هستم

ناپدید نشدم. رفته بودم مسافرت

اب جمعه 2 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 03:05 ب.ظ http://www.bluesky70.blogsky.com

سلام ممنون ازاینکه بهم سرزدی خوبی چه خبرا نیستی

سلام
خواهش می کنم

حمیوث جمعه 2 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 07:26 ب.ظ

آره. به شما که می رسم غلط املاییم گل می کنه.
تقصیر خودتونه. بس که گیر املایید

من در جهت اعتلای سواد مردم ایران قدم بر می دارم!!!

نازنین شنبه 3 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 12:31 ب.ظ

سلام حمیوث جان!
اااا خوبه! من فک کردم شما بی جنبه تشریف دارید گفتم بذا از دلت درارم.....
خواهش میکنم خانومم شما لطف دارید.........


راستی امیر مسنجر باز نمیشه گلم!!!!!!!
مطلبو از اینجا برات میفرستم .......

اااااا نازنین حمیوث خانوم توئه؟

مرسی بابت مطلبت...

RoMaNcE پنج‌شنبه 22 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 08:08 ب.ظ http://www.newzanjan.blogfa.com

خوب بود...!!!!

محدثه چهارشنبه 11 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 10:29 ب.ظ http://6taiha-2012.blogfa.com

سلام وب جالبی داری خوشحال میشم ب ما م سر بزنی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد